Freeeedag :D

Sitter just nu och lyssnar på lite techno! :D Det får mig alltid på bra humör, skulle egentligen suttit i en buss nu men men, den lille saken har gått och blivit sjuk:P Men om vi inte träffas snart så hotar jag med att våldgästa :D Saknar verkligen att ha någon att mysa med :( Hoppas snart att jag hittar någon som verkligen vila ha mig för den jag är och respekterar mig. Jag vet iaf en som skulle vara perfekt! Skulle vara så bra om vi kunde känna likadant, men får se vad som händer.

Idag i skolan var det ganska lugnt, gjorde egntligen inte så mycket. Mina dagar består mest av skratt med mina underbara kompisar! Ni betyder enormt mycket, vet inte vad jag skulle göra utan er! <3 Vill ALDRIG förlora er, har redan förlorat så mycket annat i mitt liv!

Johan, vi måste träffas!! Men du vet iaf vad du lovat ;) Jag räknar med dig nu! :D


Kommentarer
Postat av: Malin såklart;)

Klarar mig inte utan dej gumman!!! försvinn aldrig

2008-04-14 @ 19:34:59
URL: http://lipsofdiamonds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0