Hela veckan väntar jag på Lördag, Lördag igen!

Måndag;
Hel tråkig dag i skolan, engelskan var okej men bilden var seg. Det hände inget alls, satt typ bara och lekte lite med photshop och lyssnade på någon jättetråkig kille på en cd som förklarade hur man gör allt på ps.. Jag och Sanna har nog väldens sämsta humor, vi skrattade åt en instruktions cd till Ps xD haha vi försökte i alla fall liva upp dagen :D
                       
Påväg hem till malin                                  Noffling!                  Schnyggingar!
                                                                                      (haha bjuder på denna)


När dagen äntligen var slut skulle jag och Sanna med Malin hem :D Vi har alltid kul tillsammans <3 Tur att jag träffade er, vet inte hur det hade gått annars? Tack för allt stöd tjejjer! :) <3 Hemma hos Malin försökte vi göra klart våran redovisning men gick lite sådär:P Sen kollade vi på Harry Potter istället xD Jag träffade även världesn sötaste katt, Nisella heter hon :) Vet inte riktigt vad som hände sen, men vi sov i alla fall gott^^

Tisdag;
På morgonen gick vi till sågverket där Malins mamma jobbar och vi ställde lite frågor om arbetsmiljön och sånt, vi ska skriva en artikel om detta sen, jobbigt men vi var lediga från skolan :D
Sen åkte vi hem till Sanna en dag tidigare än vad vi skulle, efter som internet krånglade.. Vi jobba en massa med redovisningen men blev ändå inte klara. Uscha vi höll på att bli störda på våran film! PÅ kvällen kolade vi på Harry Potter 4:a :P

                                        

Väntandes på bussen!


Onsdag;
Hade inredning idag! Fast så klart tog jag fel block så fick cykla tillbaka till Sanna och hämta det rätta, sen kunde jag äntligen jobba:) Kom riktigt långt och vet exakt hur jag ska göra nu:) Gjorde även övningar på auto cad, det gick bra när jag väl fattade hur man skulle göra :) När dagen var slut så gick vi hem till Sanna igen, väl hemma väntade filmen på oss. Det var mycket jobbigare än vad vi hade trott! Vi höll på till halv åtta sen gick vi upp till Torggrillen och åt och efter de köpte jag en Piggelin på Pressbyrån :D På vägen till Torggrillen mötte vi världens snyggaste kille! Haha vi blev helt galna xD Men vi blev i alla fall på bra humör:) Väl hemma igen kollade lite på tv och pratade sen somnade vi någon gång^^

Torsdag;
Hade sovmorgon och började med idrott, vi hade kondition. Det var lite jobbigt för jag är fortfarande förskyld men annars gick de bra. Efter idrotten gick vi hem till Sanna och åt och vilade lite. Klockan 12 gick vi till skolan för att ha matte, efter de gick vi till Sanna igen för att fortsätta med filmen vid tre gick jag och Malin till stationen för att åka hem.
Det blev en lyckad vecka mede er tejjer! Även fast vi blev lite galna på filmen, men kul hade vi i alla fall. Hoppas jag och Malin kan flytta så ska vi ha kul hela tiden xD

Fredag;
Var i skolan, väldigt långtråkig dag! Den gick jättesegt, och så gjorde jag inte så mycket. Men tillslut tog dagen slut och jag kunde åka hem fast först åkte jag till Kinna och gick runt lite där och sen kom mamma och hämtade mig. Sen hade jag mest tråkigt hemma, hade velat åka någonstans men vet inte vart. Men vill i alla fall träffa en person, men han har juh aldrig tid! :@ ;)

Lördag;
Idag har jag hjälpt till med maten och hoppat på studsmattan och så har jag vart ute och ridit i det fina vädret! Eldur skötte sig väldigt bra jämfört med hur han brukar vara. Han travade också :D Just nu sitter jag bara här och funderar på vad jag ska göra, känner för att åka iväg någonstans. Kanske gbg men har ingen att åka till..


                              Eldur <3

Favorit låtar denna veckan är:
         - Show Me the Money - Petey Pablo
         - Go Getta (Feat. R.Kelly) - Young Jeezy (Tack Sebbe! :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0