Lurade

Vem försöker jag lurar? Mig själv, dig, hela världen? Jag klarar inte det här, jag mår piss innerst inne, det är dig jag behöver nu! Jag vill att allt ska blir bra, du ska inte behöva dras med mig men jag förstår inte. Om jag bara hade fått en förklaring kanske det hade gått bättre. Jag vet inte varför det blev så här, du måste förstå att jag är förvirrad. Jag kanske ser glad ut men det är jag inte, jag behöver dig nu och föralltid. Men vad är felet på mig? Varför har detta hänt? Du sa att du älskade mig, ända in i det sista! Jag drömer om dig, du är i mina tankar och mitt hjärta! Detta funkar inte, jag behöver träffa dig och det är snart! Jag klarar inte att vara utan dig så länge till. Jag vill ha lika kul med dig som vi har haft i över ett år! Du var min bästa vän och en del av mitt hjärta. Jag vet inte vad jag känner längre, vet inte om jag ska följa mitt hjärta. Allt är bara upp och ner, det är så jobbigt. Ibland super glad och sen jättelessen:( 

Tina, jag behöver dig nu med! jag vet att du tycker mina handlingar är fel men jag kan inte låta bli. Men tack för allt stöd jag har fått. Tackk till alla som litar och tror på mig, utan er hade jag varit en deppig hög  just nu!

Det kanske blir bättre efter fredag, jag vet inte. Vi får se vad som händer, men jag är enormt spänd för vad som ska hända. Jag hoppas allt blir bra iaf! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0