Onsdag 2 April


Idag var det dags för inreding igen :D Det är de roligaste på hela veckan, jag började med att skissa på köket jag ska göra. Jag och Sanna har bytt kök så hon ska göra mitt och jag hennes:D Fast Sannas kök är väldigt litet så jag måste komma på något smart :P  Vi fick sluta ganska tidigt idag också, jag hann med 14.16 tåget, det var skönt att komma hem en timma tidigare än vanligt..  Jag började skissa på min möbel jag skulle lämnat in idag, det fick bli en soffa:D Riktigt nöjd blev jag med den :) 

Vill passa på att säga grattis till Marie och Eric på deras 4 månaders dag. Grattis på er sötnosar! :)



Idag hade det blivit 7 månader med dig.. Jag tänker på dig varje dag, det känns tomt utan dig i mitt liv nu. Jag hoppas att vi kan hitta tillbaka till varann igen. Jag känner på mitt att allt kan bli bra. Jag vet att du tvivlar efter allt som hänt men jag lovar. Lita på mig! Jag älskar dig av hela mitt hjärta :( Kom tillbaka när du är redo för det. <3

I dream about you every night! <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0