Sommarlov

Torsdag, solen skiner, fårglarna kvittrar och det blåser en svag sommarvarm vind. Det är en absolut drömstart på sommarlovet med för oss var det helt tvärt om, regnet och haglet bara öste ner och på håll hörde man åskan dundra, ingen kul start på ett sommarlov. Efter att vi kämpat oss fram igenom vattenpölar till hertigen fick vi en välbehövlig frukost och jag kunde vila min fötter, med min vanliga otur hade jag så klart fått skoskav igen. När alla var klara samlades ettor och tvåor på terassen, där vi fick lyssna på sånger, rektorn pratade och det som var bäst av allt var Ph och Magnus! Magnus sjöng en låt som jag inte kommer ihåg och sen fick vi höra en favorit i repris "När jag var fjorton". Efter alla uppträdanden gick vi till Vita hästen för att äta tårta och kakor och få våra betyg. Sen sa vi hejdå till alla, det kommer kännas konstigt till hösten när alla i klassen inte kommer att vara kvar. När vi kramats en stund körde Susan mig och Sanna till stationen. Tåget skulle inte gå förrän om en timma så vi fick hem till sanna och pratade en stund.

Kommer verkligen sakna er Sanna, Bexxis och Malin! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0