Kärlek..

Det har varit jobbigt ett tag mellan oss, först pratar vi glatt men sen blir allt förstört med en ända mening. Varför ska det blir så? Alltid ska jag gå förlång fast jag vet att jag borde sluta, det är svårt att veta vart din gräns går. Alltid ska allt sluta i bråk. Du kan bli så upprörd för så lite. Vi kan inte ens diskutera tillsammans, båda har så strak personlighet. Men vi kan inte låta våra bråk förstöra för oss, jag älskar dig och vill ALDRIG förlora dig! Jag skulle inte stå ut då, att aldrig mer få en kram inte få känna dina läppar mot mina och din kropp mot min. Det skulle vara tortyr! Jag älskar dig nått så otroligt! Jag kan inte uttrycka det i ord men det är enormt mycket känslor jag har för dig! Du är mitt allt!




Denna veckan har det som tur är gått jättebra, har bestämt mig att ALDRIG mer bråka med dig! I morgon fredag så kommer du äntligen hit och ett helt påsklov har vi framför oss! Kommer aldrig sluta Älskar dig!


Du Och Jag Föralltid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0