Torsdag 20 Mars

Idag var jag ledig, wiie har varit de i två veckor snart. Först var det Sälen och sen Stockholm med klassen, kom hem igår och fick ledigt idag också. :)

Jag började dagen i stallet. Red min underbaring, vet inte riktigt hur jag ska göra med honom. Jag kan nog inte ge honom allt han förtjänar, det kanske är bäst om han kommer till någon som verkligen kan ge all den kärlek och uppmärksamhet han behöver. Borde kanske sattsa på någon annan. Men han är min första häst, det är inte som ett gamalt gossedjur som man bara kan slänga bort, han betyder enormt för mig. Men vi kommer inte alltid överens. Jag tror han är försvår för mig klarar inte riktigt av honom. Får tänka igenom allt igen, fördelar och nackdelar.







Min lilla ulltott skulle även skötas om :)  Hon fick lov att springa ute och tyckte att det var riktigt roligt i snön. Men det var inte alls lika kul att bli borsta tyckte hon, men fin blev hon allt! :D



Lolli-Pop i sommras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0