Lycklig och Underbar helg!

Min helg började redan i torsdags, vi var lediga de två första lektionerna på fredagen så jag fick ledigt på den tredje lektionen också. I fredags vara jag hemma och tog kort till min smyckesannons och passade även på att leka modell :D Det var jättehärligt väder ute, det skulle vara underbart nu om värmen kan hålla i sig så man får ha på sig sommarkläder :) I fredags var jag även och tränade inför kardiljen och så red jag Birningur som  jag kanske ska äga till hälften :D Underbar är han och otrolig trav har han:D

Birger   Modell


Idag har jag varit på Madkullen och haft kadrilj, det gick jättebra även fast det dammade i paddocken. Vart och soligt och massa beröm av Paula, det ska bli så kul att rida för henne med Birningur. Jag hoppas att jag och han kan ge oss ut på tävling så småningom det skulle vara superkul :D Snart har vi nog fått ordning på tölten också :)

Kadrilj

Imorgon är det morsdag och då bär det av till Varberg där vi ska ha lite mys på stranden, ska bli härligt:D Älskar varberg, det är en fin stad :)

Och äntligen har allt börjat bli bättre igen, snart har jag häst igen :D Och Robin, du gör mig lycklig! Vilken lycka att jag började prata med dig:) Längtar tills i sommar, ska bli så kul :D Och snart får jag även ut och köra moppe på vägen, ska bli så skönt att kunna åka iväg ibland:D Så seupp en dag kanske jag är utanför eran dörr ;)
Detta året kan nog bli ganska lyckat även om det började i katastrof.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0