Otroligt onödig dag!

Denna dagen kan man verkligen kalla onödig. Första lektionen hade vi inredning då klädde vi klart våra lådor som vi ska ha på modeshowen, det tog högst en timme sen satt jag och Sanna och pratade resten av tiden ca en och en halv timma. Våran lärare hade fullt upp inför modeshowen så vi brydde oss inte om att jobba. Efter lunch va de engelska, vi hade de i typ 5 min för våran lärare Petra hade fullt upp med biljettförsäljning. Jag fick iallafall gjort mitt engelska prov, det känns skönt. Sista lektionen var kultur och idéhistoria där vi inte heller gjorde något, vi fick läsa lite sidor. Jag och Sanna cyklade hem vid tre och tog en smygtitt i min lägenhet. Jag hoppas den blir klar snart så at tjag kan flytta och så att jag slipper att åka tåg varje dag. Idag va tåget en kvart sent när jag kom till stationen, väl på tåget så skulle såklart inte mitt tåg mot Borås vänta. Vi som skulle åkt med det tåget fick åka till Gbg istället för det skulle inte gå något mer tåg förrän 18.35. Detta gjorde inte precis min dag bättre, väl hemma vid kvart över sju tog jag en varm dusch och nu sitter jag här och kollar på mitt favorit program Room Service. Kortfattat va det ända bra idag att få träffa Sanna, vi försökte iallafall liva upp dagen  på vårt sätt! :)


"Det finns en sak som är viktigt när man lägger gräs, gröna sidan upp" citat av Johnnie Kringström, Room Service

// Puss Alexandra :*

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kul att du skrev blogg igen, de var på tiden XD

Tack för att du var där idag, hade varit en trist dag utan dig!

kram

2008-11-05 @ 21:34:24
URL: http://sazyline.blogg.se/
Postat av: hot banana

mig då? :O ;)

2008-11-06 @ 22:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0