Alkohol, vägen till lycka?

Är alkohol verkligen vägen till lycka? Visst, man kanske känner sig gladare för stunden men sen när man drukigt sig full och kräks upp allt igen, är du då lika glad? Dagen efter när bakfyllan smyger sig på då är det inte så kul. Men alkohol är inte alltid bara "bra" det leder även till missförstånd och bråk. Vill du verkligen mista en vän eller någon annan pga alkoholen? Man kan ha kul utan att dricka sig full också. Att dricka lite grann skadar inte men det är just när spärren inte finns där längre utan man dricker bara för att det finns att dricka som det blir farligt. Du skadar även din kropp, alkohol skadar mer än du tror. Men kom ihåg, det är ditt val DU väljer den vägen du vill gå!


Till dig <3
Älskling snälla, du måste förstå jag vill inte sabba för dig,
vet att du gillar att festa men det är inte kul när du bli som du
blir. Jag blir ju tom rädd för dig, älskar dig så enormt mycket
och vill bara ditt bästa, kom ihåg de! <33

// Puss Alexandra :*


Kommentarer
Postat av: Din älskling nr 2 (malin) aha

Han är väl tillräckligt gammal nu för att förstå att livet handlar mer om fest. Hade jag skrämt den jag älskar när jag är jättefull så hade jag i alla fall kortat ner mängden <3

2008-10-02 @ 18:02:05
Postat av: hanna

Hej kan du ge mig adressen till de som köpte Magnus som du döpte om till Eldur? Snälla rara kan du fixa det för jag vill så gärna veta hur han har det!

2008-10-09 @ 14:35:46
Postat av: Daniel Johansson

-.- du fatta ju inte grejjen

2008-10-20 @ 00:27:38
URL: http://divajohansson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hahaha, du är trög :) Tror du verkligen att någon bryr sig om vad du tycker om alkohol? Om han är korkad och blir för full för sitt eget bästa är det hans problem och ingen bryr sig om att du skriver något tråkigt blogginlägg :)



2008-11-12 @ 15:59:14
Postat av: Niklas

Snälla älskling, jag hade inte läst de innan:,( snälla du förstå, jag ber dig, jag älskar dig så otroligt mycke, snälla ge mig chansen:,( jag kan inte leva med de här:,(<3 SNLLA jag ber dig.!!:,(<33

2008-12-02 @ 10:12:07
Postat av: Niklas

SNälla alexandra, jag vet de nu, jag har inte fattat de riktigt, jag vill gå den vägen, som går hand i hand med dig, hade valt den vägen för länge sen om ja vetat tidigare:,(<3 jag älskar dig nu å jag älskar dig för alltid<3<3 Jag väljer vägen som går hand i hand med dig<3<3<3

2008-12-02 @ 19:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0