Sista dagen på sommarlovet.

Jaha, då var man tillbaka i Falkenberg igen för ännu en termin. Det känns lite jobbigt efter att ha varit med familjen hela sommaren och nu helt plötsligt är han helt ensam. Men jag åker hem på helgerna och jag har även min kära granne som ska komma runt nio!

Det ska bli spännande och roligt att få träffa alla igen imorgon och få se sitt nya schema. Jag tror detta kommer bli ett roligt år. Jag ser verkligen fram emot mitt projektarbete! Sen att vi kommer få tillbaka Håkan och fortfarande kommer ha Henrik i matte gör inte det hela sämre. Sen om min älskling kan komma och hälsa på ibland kommer jag vara överlycklig.

Men nu ska jag ta och laga mat.. Hungrig!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ska bli kul att träffa dig Babey! Kan vi inte mötas typ utanför hertigen imorgon?

2009-08-17 @ 21:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0