Min nya passion

Jag har hittat mig en ny passion som jag älskar. Det började med att vi skulle göra om en gammal möbel i skola, jag var fast direkt. jag älskar att göra om gamla möbler. Jag började idag med att göra om en soffa som vi haft stående hemma ett tag. jag slipade och grundade imorgon blir det dax att börja måla, den ska bli vit hade jag tänkt med dynor som jag ska sy. Vi hittade även ett gammalt soffbord som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med än. En annan möbel som vi hittade består av två fotöljer och ett bord emellan, denna ska bli vit och sedan två dynor av vitt tyg med gröna prickar på hade jag tänkt.


   
Före


Efter


Soffbord


Fotöljer Före


Efter tvätt




// Puss Alexandra



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0