Tomma ord utan innebörd?

Jag börjar undra lite nu om det du säger till mig är sanning eller endast tomma ord. Du har flera gånger sagt att du ska ta tag i saker men fortfarande inte gjort det. Sist jag tog upp det med dig lovade du mig återigen att du skulle ta tag i det men fortfarande har inget hänt. Sakerna har inget med min att göra men det fiinns ändå en viss oro över att det alltid kommer att fortsätta så här. Tänk den dagen du lovar mig något riktigt fint men att det sedan aldrig händer förstår du då hur otroligt sårad jag skulle bli? Jag vill inte att det du säger endast ska vara tomma ord! Ta nu tag i sakern och bevis för mig att du kan. Är det endast tomma ord om att du kommer flytta ner också? Hur länge kommer det egentligen dröja till jag äntligen kan få ha dig nära mig?

Jag älskar dig och vill inte släppa taget men jag hoppas att du förstår!






Kommentarer
Postat av: Malin

:( <3

2009-10-22 @ 17:38:11
Postat av: Alexandra

<3

2009-10-22 @ 17:57:27
Postat av: Sanna

:(

2009-10-22 @ 21:51:20
URL: http://sazyline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0