Miljöhus

På inredningen har vi börjat med att rita miljöhus eftersom jag har tagit en idé som jag harft sen innan kännde det väldigt motiverande att jobba på mitt hus. Jag har en klar blid på hur det ska se ut och skulle se ut i verkligheten, vore väldigt roligt om jag kunde få chanse att bygga det på riktigt någon gång i framtiden. 

Dock är tisdagar en väldigt lång dag efter som vi sitter och gör samma sak hela dagarna, men nu efter två år har vi blivit lovade lite utflyckter då och då. Och även blivit tillfrågade om vi vill inreda en affär, varför ens fråga när vi tjatat på att vi vill göra något praktiskt nu i två år!

Försökte även försvara Sanna idag när hon blev attackerad angående hennes 45 gradiga hörn i sitt hus. Jag tycker personligen att huset är jättecoolt och det tycker Sanna också och uppgiften var att jobba självständigt och få leka med former, kan vi får göra det då? Ofta man går i ett hörn som är 45 grader, kan man inte få ha ett sånt hörn för utseendets skull? Men men, vi kämpar på och Sanna har en plan så det bli nog bra i slutändan.

Nu ska det bli lite mer ekonomiplugg innan jag ska in till Sanna och hälsa på.




Kommentarer
Postat av: Malin

Vad duktig du är! =)

2009-09-08 @ 20:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0