Framtiden..

Ja, vad ska man säga egentligen.. Framtiden är ett rätt stort begrepp, att lista ut vad man vill göra i framtiden är inte lätt. Det tar lång tid att veta vad man vill göra med sin framtid. Just nu försöker jag lista ut vad jag vill... Jag tror jag vill försöka få ett jobb till att börja med, helt inte heltid då det är skönt att vara hemma också. Men några dagar i veckan skulle inte skada! Jag ska nog försöka ta mig till arbetsförmedlingen imorgon och se vad de säger där.

Imorgon blir det också sjukgymansten som jag ska besöka, får se vad de säger där! Kanske inte händer så mycket nu när jag har varit sjuk och så. Men med tanke på att det är så lång kö dit så är det bäst att gå ändå även om jag mycket hellre bara skulle vilja ligga i min säng då. Klockan 8 har jag tid där!! Hur kan man ens lägga en tid så tidigt på morgonen.. Jaja, det blir nog bra. Jag tar moppen dit så kan jag åka hem när jag är klar och slipper vänta på bussen.

Nä, nu är jag trött på att vara sjuk.. Jag ska släpa ner mig till duschen nu och spola bort den dumma förskylningen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Krya på dig Babey!

2010-08-31 @ 19:38:32
URL: http://maidenly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0