Dan före doppardan!

Ja, imorgon bär det av på nya äventyr! Då ska jag iväg på sommarjobb till Swings islandshästar, det ska bli väldigt spännande. Jag ska inte åka ensam utan Rák ska också få följa med vilket ska bli ännu mer spännande att se hur hon reagerar på detta.
Idag var jag i stallet för att hämta ut Ràk från hingsten, det gick bra men hon gnäggade en del men lugnade sig efter ett tag. Henrik fick på henne nya skor vilket var en utmaning till att börja med eftersom hon inte alls ville stå still som hon brukar. Hon verkade inte tycka att det var en var en  bra idé att ta ut henne från hennes fästman, men så är det när man ska följa med sin matte på nya äventyr!
Jag provade även sadeln idag på henne och den passade perfekt har dock inte ridit i den än för jag tyckte att hon skulle få stå och vila lite inför avfärd och lugna ner sig.
Nu ska jag snart ta och lägga mig för imorgon ska jag upp tidigt, det kommer bli en lång resa!

Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till på sommarjobbet! :)

2010-06-19 @ 19:55:05
URL: http://maidenly.blogg.se/
Postat av: Sanna

lycka till! =]

2010-06-22 @ 16:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0