Sydag

Ja, eftersom vädret idag igen envisas med att vara dåligt så bestämde jag mig för att sy lite! Jag och mamma var i torsdags och handlade tyg till mig. Jag sydde ett schabrak till Rák, det kan tänkas att jag redan har många men jag behövde ett till som är lite tunnare nu till sommaren.. Om det nu vill bli varmt vill säga. Jag passade även på att laga eksemhuvan som jag fått låna av Paula dock behövs lite handsömnad på den.

Jag skulle egentligen åkt till stallet idag för att kolla till Rák och fota min sadel för att jämföra med den nya sadeln jag tänkt köpa men det lev inte av eftersom det var uppehåll och blå himmel i si sådär en kvart! Jag får göra ett nyttförsök imorgon.

Idag är även den dagen som vi egentligen skulle åkt upp till mitt sommarjobb men det lev framflyttat en veckan för att Rák just nu står hos Magni och ska det bli något föl nästa år så är det bra att hon står där ett tag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0