Fullt upp!

Idag har jag verkligen haft fullt upp, ingen rast och ingen ro! Dagen började med inredning och där försökte jag verkligen jobba på för jag vill bli klar med allt nu, jag orkar inte med mer skoluppgifter jag vill ha sommar med hästar i massor! Dagen gick rätt fort ändå och klockan tre tog jag bussen in till stan. När jag kommit hem gick jag och Sanna direkt till Coop och sen Ica för att fylla på vårt "onyttighets-förråd" inför pluggandet av religion. 
   Affärs besöken tog lite längre tid än räknat och när jag kom hemma igen var klockan redan halv fem. Jag började då med att fixa mellanmål som bestod av hallon och banan smoothie och getfärskost-macka. Pluggandet gick fint, det är bara några saker jag behöver gå igenom igen. Efter mellanmålet var det dags för att packa för imorgon bär det av till min norrlänning och sen var det duschen som väntade.
   Nu har jag precis lagat kvällsmat och ska till att äta, sen hoppas jag på lite lugn och ro.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0