Höstrusk!

Usch, jag gillar verkligen inte hösten när det ska hålla på och regna så här! Jag trodde att jag skulle klara mig från regn idag.. Det såg ganska lovande ut i alla fall men så fort jag började köra till stallet så skulle det så klart börja regna! Och inga regnbyxor hade jag heller, jag fick låna ett par i stallet under ridturen men sen fick jag köra hem utan.. Kan det inte ta och bli lite fint väder snart? Hur mycket vatten kan det egentligen falla ner från himlen?

Dagen var väl trotts allt inte bara dålig, jag fick fyndat ett par riktigt fina ridbyxor för 50 kr på Granngården! Och sen fick jag också hämtat ut mitt paket från DHL som innehöll en fårskinnspad. Nu är det bara en sadel som fattas också!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0