Mumsig middag!

Middagen ikväll blev väldigt mumsig, jag och Emanuel åt potatis och getostgratäng, timjanbiffar och stekta morötter! Det blev väldigt lyckat. Gratängen gjordes på havregrädde men timjan tillsammans med getost gjorde att man inte kände havresmaken och biffarna blev väldigt krämiga av havregrädden! En väldigt lyckad maträtt!

Kvällens mat på menyn

Och något mer som jag tror blev lyckat är mina limpor, även om det tog lång tid att göra dem så tror jag de blev bra! Jag tog mig en liten smakbit nyss och det smakade bra, vi ska prova imorgon till frukost och se hur det smakar!


Fina limpor efter jäsning!


Efter gräddningen

Kommentarer
Postat av: Andreas

Du får göra sånna limpor sen åt mig också, vill ju smaka :P Maten såg god ut..som vanligt när du är i farten ;) Puss

2010-11-21 @ 20:10:36
Postat av: Alexandra

Ja, klart jag ska bara till dig! Eller vi kanske kan göra det tillsammans?

Åh, tack älskling :)

Puss

2010-11-21 @ 20:52:25
URL: http://barefootangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0