Träningspass och dragkedje lagning!

Idag var jag iväg på Corpus för att testa på coreträning som jag tror kan passa mig bra. Och kul var det verkligen, dock gick tiden väldigt fort! Ett pass är 45 min och när 20 min hade gått kändes det endast som 5 min.. Hemma brukar 10 min kännas som en evighet! Jag var lite smått nervös inför passet då jag inte visste hur det går till och jag känner ingen heller. Jag fick en lite muntlig beskrivning av gymmet och vart jag skulle ta vägen efter omklädningsrummet av Jan som var i receptionen.
Sedan fick jag hjälp av instruktören att hitta de rätta redskapen för mig. Passate var jättekul och det var så härligt att inte vara själv och att hela tiden ha någon som säger hur man gör och peppar en genom hela övningen! Jag bokade även upp mig för nästa vecka och pappa ska nog köpa ett 10 kort till mig, så nu ska det tränas!

Sen har jag även lagat min älskade vinterjacka idag.. Metallbiten som sitter längst ner på jackan när man ska knäppa den hade försvunnit så jag lyckades sy dit en ny från en annan dragkedja och det blev rätt bra ändå! Det funkar så länge, så det får vara så ett tag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Duktig du är som tränar älskling! Puss

2010-11-21 @ 20:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0