Trött på regn, eksem, allergi och att helt enkelt vara trött!!

Varför är jag trött precis hela tiden nu för tiden? Känns som om jag hade kunnat sova hela dagen. Idag har det varit en sån där typisk sova-hela-dagen-dag! Det har regnat och blåst och varit allmänt grått, en riktig tråkdag! Snön är borta och nu regnar det istället, när ska jag få åka till stallet?! Imorgon hoppas jag på bättre väder.. Tror jag ska lägga mig tidigt idag med, känns som jag har sovtimmar för ett helt år som behöver sovas igen!

Ja, sen är det ju den här allergin och eksemet som verkar tro att det kan ploppa upp när helst det vill! jag började dricka aloe vera för ett tag sedan för att rensa ur kroppen och efter det fick jag en kraftig reaktion som la sig efter en vecka ungefär. Men nu har jag fått nya besvär som började för två dagar sen ungefär, eksem i ansiktet och på händerna! Det skulle kunna bero på aloe veran igen, det tar ca 3 månader för den att rensa ur kroppen helt men det skulle också kunna vara något annat. Sedan jag började med min behandling för mjölkallergi känns det som om jag är allergisk mot alt nu.. Vi har ätit tomater i tre dagar och vid två av dagarna har det kliat lite lite i halsen efter vi ätit.. Kan det bero på tomaterna? Jag vet faktiskt inte.. Får prova igen och se om det blir samma sak!

Jag förstår verkligen inte varför jag ska ha problem med precis allt! Men nu har jag fått nog av min rygg som ena stunden är bra och sen i nästa stund så får den för sig att strejka totalt! Ibland gör det så otroligt ont, oftast när jag ska diska, då får jag en hemsk brinnande känsla. Precis som om det skulle brinna i min tröja, det känns jättevarmt och gör riktigt ont! jag ska i alla fall ringa till Corpus på måndag, ett träningscenter/gym i Kinna och anmäla mig till Corepasset och hoppas på att det kan hjälpa mig. Ska även försöka börja simma en gång i veckan igen! Jag har helt tappat motivationen till att träna hemma, tycker inget hjälper längre och det är såå tråkigt att träna när ingen peppar en och säger om man gör rätt eller fel så jag hoppas verkligen Corpus är bra!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag tror de kommer bli riktigt roligt för dig att träna Core :)



De är ju mörkare nu och man blir mer trött pga det, och om de är dåligt väder så stannar man inne och stannar man inne blir man mer trött.. ond cirkel..



Puss

2010-11-14 @ 15:36:01
Postat av: Alexandra

Ja, jag tror också de :)



Jo, varför ska det vara så mörkt för? Dåligt!

Puss

2010-11-14 @ 16:20:28
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Andreas

Nä, mysigt med mörker! Då kan man tända ljus, å mer ljus.. hmm.. o lite mer ljus.. tja.. de va nog allt :P



Puss

2010-11-14 @ 20:55:05
Postat av: Alexandra

Haha, du är så söt :)

Puss

2010-11-14 @ 20:59:43
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: sanna

Känner igen det där med att vara trött HELA JÄVLA TIDEN! Orkar verkligen inte med det! Nu när det blir mörkt så tidigt har min kropp fått för sig att det är dax att gå å sova kl 5 på eftermiddagen! Lagomt kul... Hösten är bajs...

2010-11-16 @ 19:00:03
URL: http://daybydayfoods.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ja, hösten är väl inte allt för rolig! Blir bättre sen när snön kommer då blir det i alla fall lite mer ljus!

2010-11-17 @ 20:00:25
URL: http://barefootangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0