Lite allt möjligt..

Hittade ingen bra rubrik till detta inlägg då det faktiskt handlar om lite allt möjligt.. Så egentligen är ju rubriken rätt passande ändå!
Idag var jag i alla fall en sväng till stallet och red Rák vilket gick riktigt bra. Fast hon verkade lite slö idag.. Traven sitter dock riktigt bra, nu är hon nästa travtaktig i tölten istället!
Hon fick även prova sitt nya träns vilket hon blev riktigt fin i! Fast ännu har jag ingen bett till det så hon fick ha ett annat, men det gick lika bra.

Jag har även haft lite garderobsrensning då min garderob svämmar över av kläder. Rensningen gick väl inte så jättebra, jag fick väl bort ungefär tre plagg! Sen har jag även två stora kassar sen tidigare garderobsrensningar som nu ska ut på Tradera och säljas! Det tar emot lite då två av mina favorit jeans nu måste säljas, försökte få på mig dem igen igår men det går verkligen inte längre! Höfterna tar i och ändå tycker jag inte det syns så mycket på mig att jag gått upp, märkligt! Imorgon ska Emanuel hjälpa mig att fota alla plagg och sen ska de ut! Ni får gärna kolla på http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=2146035 där alla mina auktioner finns!
I onsdags blev jag även klar med ett till pysselprojekt, nämligen en tavla som jag länge velat göra och äntligen tog jag tag i det. Jag blev faktiskt rätt nöjd med den!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Hjärta dig <3

2010-10-30 @ 17:30:07
Postat av: Alexandra

Och hjärta dig <3

2010-10-30 @ 18:09:32
URL: http://barefootangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0