Pysseldag

Äntligen börjar min bok - Summer 09 ta form, det har ju tagit en liten sttund. Fick klart tre sidor idag och har en kvar men inspirationen tog precis slut. Kul var det så länge det varade! Jag har även kunnat fortsätta på min ficka i lappteknik och den är också snart klar! Vad ska man då hitta på tro när mina små projekt börjar ta slut... Hm, det dyrker nog upp något, det gör det alltid..
Jag kanske skulle ta tag i att göra klart soffan, det skulle behövas den står och tar lite plats i garaget just nu. Ska ta tag i det när jag är frisk igen, om jag nu orkar. Fast det brukar vara kul bara man kommer igång, det är de som är svårt!

Nä, nu är det strax mat här så jag ska vara duktig och gå ner innan mamma hinner ropa!

Wedding of the summer

 

 


Kommentarer
Postat av: Andreas

Såg ju riktigt fint ut de där =) Det du ska göra nu när dina små projekt börjar ta slut är ju att komma upp till mig! Puss

2010-09-04 @ 08:48:39
Postat av: Alexandra

Jo, det ska jag ju göra! Men nya projekt är ju alltid kul, kan ju vara roligt att ta med något. Fast soffan kan bli jobbig att få med :) Puss

2010-09-04 @ 11:34:57
Postat av: Andreas

Haha, ja lite jobbig att få med kanske :P Men du kan ju hitta på något projekt när du är hos mig! Vet bara inte vad.. hmm.. och kommer inte på något.. Sov sött! Puss

2010-09-05 @ 00:06:16
Postat av: Alexandra

Ja, vi får väl tänka ut något roligt! Och med det menar jag inte städa dina skåp igen!! ;) Puss

2010-09-06 @ 09:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0