Ångest!

Usch, det känns som om hela hjärtat ska explodera av smärta när som helst. Imorgon åker jag hem, det blir bara värre och värre för varje gång vi ska skiljas åt. Jag vill ha min älskade nära varje dag nu nu nu! Det är hemskt att inte kunna få vara tillsammans varje dag och kunna dela varandras vardag.

Att alltid ha någon där när du kommer hem efter en dag på jobbet/skolan. Ha någon som stöttar dig och finns till i både jobbiga och roliga stunder. Ha någon som förstår och vet hur du fungerar. Ha någon att laga mat, gå promenader, skratta, gråta och dela allt med.
Ha någon att viska "jag älskar dig" till, någon som betyder allt.

Jag älskar dig och jag vill ha dig hos mig för alltid. Du, just du betyder allt för mig! ♥

Kommentarer
Postat av: Natalie

åh gumman, jag vet precis hur det är :( STOR KRAM!!

2011-04-26 @ 22:17:40
URL: http://billiejeanojag.bloggplatsen.se
Postat av: Adina

SV: Ja visst är den! Helt underbar :')

2011-04-27 @ 14:37:26
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0