Favoritprogram

Vad har hänt med mina favoritprogram egentligen? Halv åtta hos mig verkar vara slut. Nu ska det börja något som heter Fyra bröllop klockan 19.25 istället. Det är samma upplägg som halv åtta fast med bröllop. Hur kan de göra så? Jag blir så trött!
När jag pluggade brukade jag alltid kolla på halv åtta till middagen, jag verkligen älskar det programmet. Varför ska de alltid ändra eller ta bort så fort något är bra. Suck!!
Det kommer även att börja ett annat program som har samma upplägg fast heter Klockan åtta hos stjärnorna, det är ju inte alls lika kul med kändisar... Man ser ju kändisar över allt ändå, näe jag hoppas det blir ett fiasko och att de tar tillbaka halv åtta. Helge kommer i alla fall vara med i det nya programmet också och tur är väl det, lite kul kan det nog bli ändå.
I Efter tio så var Simon och Tomas precis gäster och de har fått uppdrag i USA så är nu där och jobbar. Detta betyder att de inte kommer vara några program med dem mer i Sverige. Design Simon och Thomas är mitt andra favoritprogram, de är verkligen superhärliga.
För två år sedan såg jag Tomas på Sundsvalls flygplats, jag ångrar verkligen så att jag inte gick fram och pratade. Jag vågade verkligen inte.. Ikväll ska i alla fall Simon och Tomas vara med i det nya programmet Herr och fru på tv4, kan bli intressant.
Vad har ni för favoritprogram?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Favoritprogram är det väl inte, men jag brukar titta på vem vet mest, på tvåan kl 19.

2011-04-21 @ 22:55:42
URL: http://sannasant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0