Ikea

Dagen bjöd på en tripp till Ikea för att kolla efter badrumsmöbler då vårt nya stora badrum snart är klart. Vi hittade nästan direkt väldigt fina vita badrumsmöbler i lite gammaldags stil. Väldigt snyggt tror jag att det kommer bli. Sedan var det val av handfat, om vi skulle ha ett eller två eller ett stort med två handfat. Vi hittade även en annan badrumsmöbel som vi gillade så då fick vi börja fundera igen.
Vi bestämde oss tillslut för den första möbeln som egentligen är köksskåp som ska stå jämte varandra. Men det bli otroligt snyggt. Vi vill ha lite djupare skåp så man slipper slå huvudet i överskåpet.
Handfatet vi funderar på är dock lite kortare men jag kan på den ultimata idén att vi bara kaklar runt handfatet så att vi fyller ut tomrummet. Kanske inte så lätt att hänga med för er som läser nu så jag får ta bilder när det är klart sen!

Efter många timmar på Ikea med mycket funderande och velande ledde det till huvudvärk hos mig. Jag tog då en promenad till Hööks för att hitta ett par ridhandskar medan mamma och pappa betalade.
Det blev även lite shopping på lindex, en svart t-shirt till ridningen och en annan tunn bomullstopp till vardags.
Jag hittade även en ny jättetrevlig affär i K-gallerian i Kållered, den heter Hot line och hade massa fina kläder till mycket bra priser. Blev dock inget inhandlat där då jag har spenderat alldeles för mycket pengar tycker jag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0