Jobb, jobb jobb?

Vart finns alla jobb som vi vanliga ungdomar kan söka? Jag har som jag skrivit i tidigare inlägg varit runt på 6 olika ställen och presenterar mig och lämnat in mitt Cv. Men ingen har hört av sig som de sa de skulle göra om det dyker upp något. Det är ju i sorts sett omöjligt att få något jobb alls.
Så många som söker och så få jobb. Jag har i alla fall gjort det jag kan.

Ringde nyss Blomsterjätten också då det var det stället jag var mest intresserad av. Det är en stor affär med blommor och inredningsprylar. De hade tydligen missat att svara mig och säga att de hade tillsatt alla tjänster just nu. Så inget jobb där... Så besviken jag blev, jag hade verkligen börjat fantisera hur det skulle vara att jobba där. Men men bara att ta nya tag och ge sig ut på nya CV-rundor. Jag hoppas jag i alla fall kan hitta något någorlunda roligt jobb.

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett Glen Gordon-pannband från Hippoteket!

SV: Såklart de går! Kan ju alltid få in en pinne eller något under. Men ska begränsa hagen också åt henne.

2011-04-14 @ 16:35:52
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0