Norrland

Klockan halv nio i morse satte jag mig på tåget för att fortsätta mitt äventyr upp till Norrland och min älskling.. Efter en resa på ca 5 timmar ramlade jag in innanför dörren hos min pojk. Dock jobbar han just nu så jag får roa mig själv bäst jag kan. Lunch fanns klar till mig i kylskåpet så den har jag ätit och nu tittar jag på tv. Jag måste passa på att se de programmen jag inte kan se hemma!

Jösses vad varmt det är här, trodde faktiskt det skulle vara lite kallt i alla fall. Hela helgen har det varit ganska kyligt i Stockholm och så kommer man hit då är det varmare! Hela 14 grader i skuggan. Superhärligt men jag gillar ändå västkusten bäst. Här händer allt på en gång så fort vintern har gett upp. Nu kommer våren och sommaren samtidigt så man hinner inte njuta. Våren är så underbart fin så den vill man bara inte missa!

Helgen i Stockholm har i vilket fall som helst varit otroligt mysig! Det är alltid lika roligt att åka och hälsa på min älskade faster. Hon är den bästa fastern i världen.♥
Vi har bland annat kikat runt i olika inrednings butiker, ätit gott och varit på hundudden och promenerat med Hugo. Jag hoppas snart kunna åka och hälsa på igen.
Jag kanske ska berätta lite om skolan i Eskilstuna också, den var väldigt liten och mysig. Jag blev visad runt i hela byggnaden och fick lite mer information. Det hela var samtidigt liten skrämmande då allt känns så verkligt nu, jag ska snart flytta hemifrån igen. Och denna gången troligen för allra sista gången.
Jag måste nu snart göra ytterliggare ett viktigt val för min framtid.

Söta Hugo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0