Överraskningar

Jag älskar verkligen överraskningar när jag inte vet att det finns. Men tydligen tycker Andreas det är väldigt roligt att tala om att han har något på gång men inte vad. Jag kan bli så fustrerad av det!
I går kvällen blev jag bjuden på bio av Andreas, vi såg Rio i 3d. Riktigt bra film, otroligt söt men också sorglig.
Det var första gången för oss att se en 3d film, det var häftigt men jag hade nog föreställt mig att det skulle vara ännu häftigare. Det var bra djup i filmen, men själva 3d effekten utnyttjades inte så jättemånga gånger. Det var några gången som en fågel flög ut ur bild men annars höll sig filmen innanför bioduken.
Jag kan absoult tänka mig att se i 3d igen!

För att återknuta till rubriken, det har visat att bio var ena överraskningen, tydlingen finns det (minst?) en till. Denna överraskning vet jag inget om än men alla andra vet tydligen vad det är. Rätt frustreande ja! Strax ska vi ner på stan och sen vet jag faktiskt inte mer vad som ska hända.. Jag få helt enkelt återkomma senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0