Träning

Det var riktigt skönt att komma iväg på ett corepass idag, vet inte hur många veckor det gått sen jag var med senast. Vi fick vara med om ett nytt pass idag, helt klart mycket jobbigare än det förra! Mycket mera uthållighets övningar men jag överlevde i alla fall. Jag hoppas att jag kan komma igång med träningen ordentligt sen igen när jag kommer hem om två och en halv veckan från mina små äventyr.
Min rygg behöver verkligen all träning den kan få. Sedan jag börjat på core har det känts mycket bättre i ryggen.
Vad gör ni utanför ridningen?

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett Glen Gordon-pannband från Hippoteket!

SV: ja verkligen :D

2011-04-06 @ 20:39:58
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0