Veckans tips #12

Denna veckan vill jag tipsa om min otroligt sköna säkerhetsväst! Det är en Airowear Outlyne, jag köpte min i somras på Lill hästen i Stav. Jag har aldrig haft en skönare väst. Jag tycker att den är hundra gånger skönare än både Racesafe västen och Steeds säkerhetsväst som finns på Hööks.

Det är en otroligt skön och följsam väst, väldigt mjuk! Lätt att justera, både i midjan och på axlarna. Mycket praktisk med en dragkedja fram så man slipper ställa om västen varje gång.
Den är så skön att jag flera gånger glömt bort att jag har den på mig. Snygg är den också tycker jag.
Alla borde verkligen bära en väst, den skyddar mer än man tror när olyckan väl är framme. Det har jag lärt mig!

Priset är från 1990 kr, vilket den helt klart är värd!
Finns att köpa på bland annat Hööks, Lillhästen i Stav och Hoppla Ridsport

Bildkälla

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det är ganska sjukt, men jag har en liknande modell i säkerhetsväst, typ "gammal" modell där den bara är i två delar, och den är faktist sjukt skön! Jag har provat racesafe men tycker dem känns klumpiga, men det är väl förmodligen en vanesak...

2011-04-21 @ 20:43:22
URL: http://wherethesidewalkcracka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0