Adressändring

Håller nu på att adressändra så att jag ska söka bostadsbidrag dock har jag fastnat lite. När man kommer steg 3 -eftersändning så finns endast två alternativ, antingen att eftersända sin post i ett år eller inte eftersända och då kommer posten skickas tillbaka till avsändaren. Jag vill ju kunna välja att den fortfarande kan då till min gamla adress, då min familj bor här gör det ju inget. Självklart går det ju inte att göra så om någon främling ska flytta in. Det finns ju en reklam på tv om att man inte ska glömma eftersända för annars kan posten hamna fel, men det kan den ju inte då?!
Ska ta och läsa lite mer på skatteverkets hemsida nu och dricka mig en kopp te!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hmm, jag kommer inte riktigt ihåg vad vi fyllde inte, tror det alternativet att posten skickas tillbaka till avsändaren. Men vad jag vet så kom all min post hem till mamma :)

2011-08-06 @ 14:55:06
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/
Postat av: Natalie

kommer ihåg att jag också höll på att bli gaaaalen på det där !! =) ville också kunna klicka i att jag ville adressändra, men inte ha eftersändning.

2011-08-06 @ 15:33:14
URL: http://n-rongvall.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny

I så fall behöver du ju inte adressändra utan bara registrera dig på ny adress. Då kommer all gammal post skickas till dina föräldrar.

2011-08-07 @ 11:07:13
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0