Bra dag innehållande målning och packning

Min dag har faktiskt varit väldigt bra idag, jag har fått mycket gjort.
Dck var det väldigt konstigt att vakna och tänka "jag ska inte till stallet idag, jag ska inte rida". Det kändes väldigt konstigt efter att ha ridit nästan varje dag i ett helt år. Natten hade i alla fall gått bra borta på Eskekärr och min lilla plutta sköter sig fint.

Förmiddagen gick åt till att grundmåla alla lådor samt avskiljare i byrån, detta tog sin lilla tid. Jag passade även på att tvätta min ridkläder då det var fint väder.
Eftermiddagen ägnade jag sedan till att fortsätta packa, det var inte helt lätt att veta vart jag skulle börja. Hela vårt gästrum är snart fyllt med saker och en del måste ner i kartonger. Tillslut tog jag i alla fall tag i att börja packa kläder, det tog ett litet tag då jag tydligen har rätt mycket kläder. Hm, vart kommer allt ifrån? Imorgon blir det till att ta tag i skorna.

Det kommer nog kanske vara lite tyst här på bloggen ett tag framöver då jag har fullt upp och inte riktigt har tid eller ork/lust till att blogga. Jag lovar att komma igen senare!


Byrå/skänk/hylla

Lådorna

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, har haft turen att rida den gamla ståtliga Mökkur hela två gånger. Riktig upplevelse. Har aldrig suttit på en tölt som är mer taktren än hans! Och så enormt snäll är han :)



Var även spännande att få rida Jambo som f.ö är pegasus i globen. En riktigt välutbildad häst.



Som du säger så kan man ju ta över den känslan till andra hästar man rider. Som med mökkurs taktrena tölt så är det ju lättare att känna när takten är ren på andra hästar t ex :)

2011-08-22 @ 22:32:48
URL: http://ryttartrion.blogg.se/
Postat av: Elina

Fin byrå!



Synd med blogg-paus, men jag väntar troget! ;) Hoppas du "kommer tillbaka" snart med uppdateringar! :)



SV: Med foten är det bättre, kan gå normalt nu men det gör ont om jag går längre sträckor tyvärr.



Jag har till 95% bestämt mig om studier nu, det blir nog till att stanna i Sverige och flytta antingen upp till umeå eller neråt i landet och läsa till sjukgymnast. :)



Ja, det var en enorm box! Men det är ju kul ändå att du får en färdig tävlingshäst sen! :)



Det känns som en bra idé, hunden är inte direkt hotfull men han kan skälla. Så förhoppningsvis slipper jag folk som går och rycker i dörren. :)

2011-08-22 @ 23:02:21
URL: http://icelandic.bloggplatsen.se
Postat av: Natalie

samla energi till att blogga du! =) jag väntar :D

2011-08-23 @ 07:41:18
URL: http://n-rongvall.bloggplatsen.se
Postat av: Sanna

När flyttar du?

2011-08-23 @ 09:33:07
URL: http://sannasant.blogg.se/
Postat av: Linda

När flyttar du:D???



Kommer sakna dig här på bloggen och dina roliga kommentarer, blir lite tomt faktiskt.



Själv sitter jag i min lägenhet nu :) Går riktigt bra att bo här själv. Har aldrig varit ifrån sambon typ på 4 år haha..jag trivs här riktigt bra och har redan börjat läsa!

På måndag börjar skolan! Nervöst..

2011-08-23 @ 16:01:28
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0