Dagen kom och gick

Fullt upp som vanligt, allt går i ett nu för tiden. Dock har jag haft en rätt bra dag utan allt för mycket stress. Dagen började med lite brödbak med käre lillebror, sena har jag sytt ett resår på en flughuva och även fortsatt på min byrå som snart (förhoppningsvis imorgon) är klar.

På eftermiddagen blev det även en tur till Granngården för att köpa 4 balar torv som vi ska ha med när Rák flyttar så hon får det gosigt i sin box. Jag fick även köra på hemvägen och det gick riktigt bra, förutom parkeringen här hemma men den kan vi strunta i. Jag börjar i alla fall känna mig mer säker, frågar inte pappa stup i kvarten om jag ska växla eller hur jag ligger på vägen. Frågan är bara hur kommer det att bli med körningen nu när jag flyttar? Kommer jag våga att anmäla mig på en körskola? Vi får väl se..

Förresten, är det ingen som lagt märke till mitt inlägg "skillnad?" Trodde jag i alla fall skulle få någon kommentar på bilden? Vart är ni mina gulliga bloggläsare?
Imorgon kommer i alla fall lite text samt foton och film på gårdagens ridpass!

Nu blir det sägen så jag kan möta ännu en dag imorgon, då det ska vara fint väder och det innebär en sista ridtur på Rák.

Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Jag skulle på Bergsåker travet, har jobbat där som springbud sedan gymnasiet :)



Han jobbade med demos i butiker och sålde då pizza åt samma företag och när de sökte ny säljare så frågade honom om han var intresserad att söka :)



Okej :) Jo, lite, men då har man en till anledning att åka upp och hälsa på alla, eller ett måste att åka upp :)



Har två eller tre jag ska åka och titta på när vi flyttat ner sedan :)

2011-08-19 @ 23:21:37
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/
Postat av: Natalie

usch vad hemskt det lät med en sista ridtur :( men det kommer bli jättebra tror jag <3



och jo, jag såg inlägget, men såg det igårkväll så jag väntade på andra bilder :D haha

2011-08-20 @ 08:43:36
URL: http://n-rongvall.bloggplatsen.se
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

SV: Hehe ne vart riktigt rädd första ggn jag såg de :P hehe.. Japp de bildas vävnad där det är sönder och det tar oftast 2 mån =)

2011-08-20 @ 09:14:22
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Sanna

Klart du vågar anmäla dig till en körskola!

Säger jag, som konstant var nervös när jag skulle ha körlektion, även att jag visste att det brukade gå bra. Jag hade iaf en bra körlärare som fick mig att släppa en del av nervositeten.

2011-08-20 @ 10:57:51
URL: http://sannasant.blogg.se/
Postat av: Sanna

SV: Mig gör det inte så mycket att jag fick jobba. Trivs ju ganska bra på mitt jobb, och det är alltid trevligt att veta att man tjänar pengar!

2011-08-20 @ 11:00:17
URL: http://sannasant.blogg.se/
Postat av: Elina

Tråkigt med en sista ridtur. :/ Mer bilder och film vill vi se! :)



SV: Det är verkligen synd! Jag förstår inte glädjen att dricka så mycket?

Det var en mysig kväll, dock hade den nog varit trevligare om foten hade varit bättre!



Tack, det hoppas jag med! Börjar bli less på att hoppa omkring med kryckor.

2011-08-20 @ 12:17:59
URL: http://icelandic.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0