Dagens ridpass

Innan jag kryper ner i sängen så tänkte jag i alla fall berätta hur dagens ridpass gick. Trotts att jag var rätt mör i kroppen så ville jag helt klart rida Rák en stund.

Ridpasset gick bra idag med, vi fortsatte som föregående dagar dock la vi till öppna och lite sidvärtsrörelser samt så ökade och minskade vi volter. Försöker komma på något nytt hela tiden så att det inte ska bli för tråkigt för Rák.
Om ni har förslag på övningar så är de väldigt välkomna!

Imorgon tror jag att det kanske bli en ledig dag för Rák då jag har lite annat och så ska vi köra mormor till flygplatsen då hon ska hem igen.

Kommentarer
Postat av: Elina

De övningar jag brukar rida är serpentinbågar, ruter ess och sen varierar jag genom att rida övergångar, på volt och rakt fram. :)



SV: Tack! :) Jag flyttade närmare stan/jobbet för det blev ganska jobbigt att pendla.



Ja, jag kommer lägga ut bilderna på bloggen snart när jag valt ut vilka som ska förstoras :)



SV 2: Vad roligt med likheter! :D

2011-08-01 @ 22:13:42
URL: http://icelandic.bloggplatsen.se
Postat av: Cindy

DU HAR VÄL INTE MISSAT SVERIGES STÖRSTA OCH ROLIGASTE BLOGG? :D



HTTP://EPICFAIIL.SE



HENNES BLOGG ÄR SJUKT COOL OCH ROLIG OCH HENNES STIL ÄR AWESOME!

2011-08-01 @ 22:19:01
Postat av: Linda

Massa böjövningar finns :)



Sv: Jo det jag menade var att på den stallplats jag förmodligen ska flytta Fifa till får de stå i egna hagar, det var lite trist men det kanske gick o lösa på nått vis, hon kanske kunde få dit mer folk och göra ett riktigt lösdrift liksom :)

2011-08-02 @ 09:32:43
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Jenny

SV: Sådana stunder ä guld värda, när man får komma ut och slå av allt som bekymrar en.

2011-08-02 @ 12:41:36
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0