Försäkringar

Det är en väldigt massa att tänka på nu inför flytt, så som hemförsäkring, bostadsbidrag, CSN, adressändra och internet. Jag är nog klar med det mesta nu om jag inte glömt något. Någon som vet om det är något mer man ska fixa innan man flyttar?

Hemförsäkring tecknade jag iaf igår, dock lite för snabbt min datorn tyckte nog att jag var lite seg. Då jag skulle trycka på tillbaka-knappen så blev det bekräftat istället, lite mysko! Jag har iaf prata med en trevlig dam från länsförsäkringar nu så hon hjälpte mig att fixa till det jag ville ändra. Och det bästa av allt är att hon frågade om mina föräldrar har försäkring hos dem, för då får man tydligen halva priset om man är ungdom, lycka! Så det kom allt något bra ur det dåliga.

Jag kan varmt rekommendera länsförsäkringar, de är billigare är Trygg Hansa och så får man en himla bra service!

Nu ska jag iväg på lite ärenden, vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tycker du verkar ha fått med det mesta :) Kan i alla fall inte komma på något du glömt, och jag flyttade ju också för inte så länge sedan så jag borde ju ha koll... Eller nåja ;)

2011-08-09 @ 10:51:12
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Sanna

Idag ska jag på "anställningsintervju", vilket ska bli ganska spännande :P.

2011-08-09 @ 11:21:06
URL: http://sannasant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0