Helt slut

Tror jag är trött så trött nu, borstade precis tänderna innan jag har druckit mitt kvällste samt så frågade jag vid middagen om jag kunde få vatten på mitt tacosbröd, jag ville ha köttfärs!
Denna dagen har verkligen gott i ett!
Frukost - stall - städning av huset - lunch - gekås.

Dagens ridning kommer lite senare, så berättare inte om det här.

Däremot kan jag berätta att det var ungefär lika mycket folk på Gekås som det alltid är. Vill man åka dit när det inte är mycket folk så är efter jul bäst. Januari-februari-mars är det nästan ingen där alls. Vi var där en dag då det snöade riktigt rejält, nästa inte en kotte syntes till, väldigt skönt! Mån-ons är de bästa dagarna. Kan vara skönt att åka när det är mindre folk om man kommer långt ifrån så hinner man gå igenom allt!

Jag hittade i alla fall det mesta som jag ville ha, plus något extra som slank med. Annars är jag väldigt nöjd med mina inköp.
Om det är något speciellt ni undrar över av det jag köpt är det bara att fråga! Om ni åker dit någon gång vill jag rekommendera deras brottarlinnen, de är mycket bättre än de från Jc och kostar endast 40 kr!

Förresten, idag var nog första gången jag i stort sett rusade igenom hästavdelningen. Köpte bara en dunk b-vitamin då jag inte behöver annat. Rák ska ju ändå flytta och hon har allt hon behöver, möjligen en flughuva skulle vara bra. Får kika på granngården!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har aldrig varit på Gekås faktiskt, men är lite sugen på att åka dit och kika på deras hästavdelning ;)

2011-08-06 @ 12:51:32
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Frida

Jag gillar också deras linnen, har flera stycken :) Jag skulle dock vilja åka dit på hästavdelningen, men är så förbaskat långt från Sundsvall. Men min kompis mormor och morfar bor i närheten så hon brukar få med sig en lista, men helt klart roligare att åka dit själv :)



Svar: Dig har jag märkt faktiskt :)

2011-08-06 @ 14:54:09
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0