Helt slut!

Var iväg i stallet för att hjälpa till med lite bestyr då det är uppröjningstider. Mina uppdrag var att tvätta alla badkar samt fylla vatten. Detta tog nästan hela förmiddagen då det är rätt många badkar och så rinner vattnet så sakta. Undertiden jag väntade så pysslade jag med lite småsaker. Sedan var det även dags att mocka ur de tre största boxarna, inte så roligt i 30 graders värme och ingen vind alls. Plus att bädden var rätt tjock och luktade inte allt för gott..
Vi var två stycken så det gick relativt lätt ändå, det är alltid roligare att vara flera. Dock känns det just nu som att jag aldrig mer kommer behöva styrketräna, min kropp känns som en trasdocka.

Trotts att min ork var helt borta när jag kom hem så fick jag lust att baka en banankaka. Sagt och gjort och med lite hjälp av E så blev det en banankaka, god var den med!

På tal om ingenting, så börjar en romantisk komedi på 4an nu. Smekmånaden heter den, jag ska nog ta och kolla på den. Får hoppas att den är bra. Kanske ska ta mig en kopp te till?
Fast, jag tror att jag redan har sett den kom jag på nu. Kanske är smartare att sova efter denna dag.
Ska upp tidigt imorgon med då tandläkaren stundar.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag borde också börja styrketräna... Träna något iaf... Jag ska nog också sova, imorgon är det jobbdags igen.



SV: Jag är inte så aktiv längre som jag var förr, tycker jag inte. Skolan tar ganska mycket tid, och sen hästen och jobbet. Och hunden... Sen har jag en fantastisk mamma som har ställt upp för mig under de här åren på uni, som hjälper till med de där smågrejerna som man inte alltid tänker på.

Angående parfymgrejen skulle jag kunna skriva hur mycket som helst om det. Jag kanske tar och skriver ett blogginlägg om det istället. Det är bra att sprida till så många som möjligt! Men ta gärna en titt i min storasysters blogg, och då rekommenderar jag särskilt dessa inlägg: http://vardag.doftfriaplatser.se/#comments15 och kanske framförallt det här http://vardag.doftfriaplatser.se/#comments16

2011-08-01 @ 22:12:01
URL: http://sannasant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0