Studentens bästa vän

Vad skulle ni säga är studentens bästa vän? Enligt mig är det frysen, en student kan inte klara sig utan en frys! Och jag har ännu inte fått någon, jag blir tokig. När ska de komma och byta min kyl/frys. Får ta och ringa imorgon igen!
Blir dyrt annars att köpa småförpackningar hela tiden och färsk kyckling, grönsaker m.m. istället för frysta.

Det var nog allt för mig, jag är helt slut efter dagens första föreläsning. Jag känner mig helt bortkommen, förstår knappt något och har lite lätt panik. Gruppen som jag hamnade i verkar i alla fall vettig så det känns skönt. Vi ska träffa imorgon efter skolan och hjälpa varandra att förstå vad vi egentligen ska göra.
Att skriva en rapport verkar sjukt komplicerat. Hur har eran dag varit?

Nu har jag precis ätit middag och kollat på halv åtta hos mig. Nu blir det till att ta det lugnt och sova tidigt.
Börjar inte förrän kvart över ett imorgon!

Ris med kassler och blomkålsstuvning

Kommentarer
Postat av: Elina

Vad gott det ser ut! Hoppas verkligen du får din frys snart, jobbigt att vara utan!

2011-08-30 @ 23:01:22
URL: http://icelandic.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0