Underbara gekås

Det blev en liten spontantripp idag till Gekås då ridningen är flyttad till imorgon!
Jag skulle egentligen åkt dit sist jag var hemma men blev inte riktigt så.

Är riktigt nöjd över dagen och inte speciellt mycket folk var det heller man kunde röra sig ganska så fritt. Jag fick med mig en hel del vardags saker men också lite roliga ting så som en resväska (hade ingen egen innan), ett linne (ett måste!), 6 par bambustrumpor (det skönaste som finns), 3 sminkborstar (även de i bambu), kollegieblock m.m.
Helt klart en toppen dag tillsammans med min kära mamma. Snäll som jag är bjöd jag henne på lunch, både som tack för utflykten och för att jag tycker så mycket om henne!



Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vill också åka dit igen! :)

2011-12-31 @ 22:04:08
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/
Postat av: Jenny

Låter som en trevlig dag :)

2012-01-01 @ 13:22:16
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0