Allergisjuksköterskan

Ringde strax efter åtta till vårdcentralen för att boka tid för rådgivning och undersökning för min höallergi. Dock fick jag inget besök utan blev istället uppringd av deras allergisjuksköterska vilket jag tycker är jättebra. Det enda som är svårt över telefon är att peka och förklara exakt vart man pratar om men det gick ändå. Hon sa att hon inte kunde råda mig att jobb i stall då jag haft såna allergireaktioner men att jag kunde prova med mina allergitabletter och nässpray för att se om det hjälper. Det är heller inte farligt att äta allergitabletter under en längre tid vilket var skönt att höra.
Min lungor kunde dock ha blivit lite irriterade då det kliat så och det kan fortfarande finnas risk för att jag kan få värre allergi även med tabletter. Jag får helt enkelt prova imorgon och se hur det går och sen får jag fatta ett beslut.

Kommentarer
Postat av: Cia

Sv; jag kan absolut ge tips på hur hästen ska kunna lyssna på dej enbart med sätet. Longering och markarbete videon kommer så fort paddocken inte är stenhård och när Gríma kan börja arbeta igen! :)

2011-02-21 @ 10:25:36
URL: http://ciajonasson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0