Älskling..

.. Vad jag älskar dig! Jag vill leva hela mitt liv med dig, dela alla stunder med dig - både de bra och dåliga. Du är allt för mig och betyder enormt mycket. Vad skulle jag göra utan dig? Jag hade nog inte blivit den jag är, du har hjälpt mig i många stunder och jag hoppas att jag hjälpt dig minst lika mycket.
Trots att det är ett otroligt avstånd mellan oss så är kärleken och bandet mellan oss så starkt. Jag hoppas att vi snart, väldigt snart äntligen kan börja leva vårt liv tillsammans!
Du gör mig hel♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Aw vad jag är lycklig för din skull! Vad härligt att du har träffat en sån bra kille! Det förtjänar du efter de två rövhålen du haft innan... hehe.

jag vet hur ni har det och jag hoppas också att ni kan vara tillsammans snart och leva lyckliga i alla era dagar :) <3

2011-02-21 @ 15:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0