Blinga sadel

Jag tycker det är otroligt snygg att blinga sin sadel, speciellt på bakvalvet. Antingen runt märket om det finns något eller på frihand!
Det var hos Sara som jag fick inspirationen, tycker att det blev riktigt fin på hennes sadel!
Fast för det första har jag ingen sadel än så jag får vänta ett tag. Vill verkligen att Teknan ska komma ut i 16,5" nu nu nu.. Tittade på bilder från när jag hade min i större modell, det är ju verkligen hur snygg som helst och så skön!

Sen är ju frågan vilken färg man ska ha på strassstenarna. Märket är lite orange och min utrustning går antingen i rött,marinblå och vitt eller turkost och brunt så något måste passa till allt. Funderar på vita strassstenar man kan köpa på Biltema.

Ni som har blingat er utrustning, kan man fästa strassen på vad som helst? Eller lossnar de lättare på en del material än andra?


Bilden kommer från en dansk sida. Bossorna ser dock väldigt platta ut men det är märket som är det viktiga här!
Vilken färg tror ni skulle passa?

Kommentarer
Postat av: Andreas

Vitt på svart funkar ju alltid :) Men för dig kanske turkost skulle va ett alternativ ;) Puss

2011-02-01 @ 23:17:11
Postat av: Alexandra

Ja, fast jag vet inte om turkost matchar så bra med orange men det kanske det gör?! :) Puss

2011-02-02 @ 09:32:07
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Andreas

Passar inte turkost till allt? ;) Puss

2011-02-02 @ 09:37:02
Postat av: Andreas

Fick nästan lite höstkänsla över kombinationen turkos och orange.. vet inte varför..

2011-02-02 @ 09:37:38
Postat av: Alexandra

Turkost passar väl kanske till allt bara man vill. fast vet inte vart jag ska hitta turkosstrass bara! Får kika på det!

2011-02-02 @ 09:42:39
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Andreas

http://www.hobby-o-presenter.com/contents/sv/d364.html



Där har du lite stenar att kika på :)

2011-02-02 @ 10:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0