Framtidsval?

Ett val är aldrig helt lätt att göra speciellt om det gäller ens framtid och vad man ska jobba med. Det är rätt viktigt att välja rätt från början även om man kan avbryta en utbildning då det ofta handlar om mycket pengar. Att studera bara för att studera är inte roligt särskilt inte då man inte vet vad man vill jobba med. Det är bättre att ta sig tid att tänka igenom vad man skulle vilja jobba med.
Här är lite saker som jag är intresserad av och funderar på.
♣ Fastighetsmäklare
♣ Arkitekt
♣ Konditor/bagare
♣ Något med miljö
♣ Inredare
♣ 3d ritningar

Jag har även hittat lite andra utbildningar som kan vara intressanta:
Grafisk design och kommunikation - Sundsvall, 3år.
Ekoteknik - Östersund (även distans), 3 år.

Det var nog det som jag hittat för tillfället, ska försöka ta tag och börja med det första arbetsprovet idag så jag inte behöver stressa sen!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Ojdå, Sundsvall.. de va värst :)



Puss

2011-02-23 @ 06:47:19
Postat av: Alexandra Björsell

Ja, Sundsvall :) Men det var mest inriktat på förpackningar..

Puss

2011-02-23 @ 17:52:47
URL: http://barefootangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0