Rårar som rullat...

Min dag har varit allt annat än bra.. Jobbet gick bra men gråten var inte långt borta på hela dagen. Jag har aldrig känt så här innan, vad är det som har hänt med mig? Jag har en otrolig hemlängtan, visst det är bara andra dagen jag är här. I somras kände jag inte så här när jag flyttade till sommarjobbet varför känner jag så här nu?
Jag ska se veckan ut och så får jag se sen.. Vet faktiskt inte om jag skulle kunna anpassa mig alls om jag är kvar längre..
Allt som påminner om hemma, älskling eller släkten får mig att gråta.. Ska det vara så?
Det enda jag vill just nu är att få åka hem, jag trivs hemma trotts en del tjat och gnat!

Nu ska jag se klart halv åtta och sen familjen annorlunda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0