Sista jobbdagen

Usch, det känns verkligen jättejobbigt nu! Jobbade sista dagen, dock har jag inte riktigt förstått att jag ska hem igen imorgon.. Varför ska allergi behöva förstöra? Jag tror att jag hade kunnat på ett riktigt roligt halv år här!
Jag känner mig bara tom just nu, för två veckor sedan så kändes allt hemskt då jag helt plötsligt blev helt ensam på främmande mark. Och nu känns det hemskt när jag ska hem igen. Som tur är har jag massa arbetsprover som jag kan rikta min uppmärksamhet på!
Ikväll är också första kvällen som jag kommer se på Let's dance utan mamma! ♥

Unghingstarna väntar på eftermiddags hö.

Kommentarer
Postat av: frida

sv: Jag frågade när jag gick förbi och nej, dom hade ingen 16,5 med sig tyvärr :(

2011-02-25 @ 22:49:03
URL: http://seriouslyfrida.blogg.se/
Postat av: Team Norrlandsryttarna | Jessica & Linn

Vilken söt bild! :)

2011-02-26 @ 09:05:41
URL: http://teamnorrlandsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0