Tekna dressyrsadel

Titta vad jag hittade på en hemsida! Lyckades dock inte komma in på fliken about us så därför vet jag inte vart någonstans denna affär är ifrån.

Det jag hittade är i alla fall en Tekna dressyrsadel med vita sömmar, väldigt snyggt tycker jag själv!
Det konstiga är att jag bara lyckades hitta den på denna sidan så den verkar inte vara så vanligt. De på Saddlery trading company kanske själv har sytt dit vita sömmar. Jag tror inte ens att Tekna saddlery har det på sin egna hemsida faktiskt.

Är det någon som vet något om just denna sortens Teknasadel med vita sömmar? Jag hade gärna velat ha en själv!


Kommentarer
Postat av: frida

sv: jajjemen det har jag! Håller just nu på med en nyare Wintec och sen har jag ett par till projekt på gång också... Tack för att du gillar den :)



Vet själv inte så mycket om Tekna förutom att det är snygga sadlar som är av syntet och vattentäta, haha! Har läst nånstans att dom är ganska svångda i bommen men Josefine på minfux.blogg.se har en sån och har skrivit en del om vad hon tycker så kolla in där!

2011-02-01 @ 21:41:04
URL: http://seriouslyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0