Uppe med tuppen... nästan

Meningen var som jag tänkte i går kväll, att jag skulle gå upp halv åtta idag då jag har en hel del att göra.. Fast när väckarklockan ringde kändes tanken på att ligga kvar en stund rätt lockande. Klockan kvar över åtta klev jag upp i alla fall och har nu strax ätit klart frukost. Sedan blir det bara till att sätta igång med brödbak.

Igår började jag med att baka två limpor, idag ska jag fortsätta med kuvertbröd och frallor som vi ska ha i helgen på kalaset. Jag ska även baka mina mumsiga brownies!
Under jäsningstiden på bröden ska jag skriver lite recept i min receptbok. Det är verklige någon jag tycker är kul, att leta nya recept och prova dem sedan. Helst ska man också se bilder till recepten så man i förväg kan avgöra om det kommer bli gott eller ej!

Lite sömnad ska jag försöka hinna med idag också och även att packa då jag inte kommit så lång än! Nu ska jag dricka upp mitt te och sätta fart.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Duktig du är! Själv var jag tvungen att kliva upp halv åtta imorse och hämta in tvätten.. Nu är ja iaf ren när jag kommer :P



Puss

2011-02-03 @ 12:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0