Utbildningar

Sitter just nu och kikar på olika utbildningar inom området inredning. Finns inte jättemånga tyvärr men ändå några stycken. Tyckte att det var hög tid att börja kolla vilka utbildningar som kan vara intressanta så jag inte sitter sen i panik och kollar.
Det jobbigaste med en del utbildningar är att man måste skicka in arbetsprovet, jag är verkligen kass på att rita. Konstfacks arbetsprov var nog den allra svåraste, jag orkar inte ens ge mig på att försöka. Även om utbildningen verkar bra så vet jag inte om jag orkar lägga ner så mycket tid på ett arbetsprov som består av en himla massa uppgifter. Man söker väl utbildningen för att lära sig?
Här kommer en lista på de utbildningar jag kollar på:
Inredningsarkitekt med möbeldesign - Stockholm, Konstfack, 3 år. Arbetsprov
Rumslig gestaltning - Eskilstuna, 3 år. Arbetsprov
Innovation och produktdesign - Eskilstuna, 3 år.
Inrednings och butikskommunikation - Växjö, 2 år. Arbetsprov
Arkitektur - Göteborg, 3-5 år. Arkitektprovet
Designkoordinator inom möbler och inredning - Nässjö, 2 år.
Produktutveckling med möbeldesign - Nässjö, 2 år.
Digital visualisering Arkitektur och inrednig - Eksjö, 2 år.
Säljare med inredningskompetens - Älmhult, 2 år.

Informationsdagar:
Stockholm, var den 6 december vet ej om nytt datum är på g
Eskilstuna, 8 mars
Växjö, 9 mars
Göteborg, 17 mars
Nässjö, 26 mars (Jönköping)
Eksjö, 24 mars
Älmhult, inget datum - får boka tid.

Kommentarer
Postat av: emelie

Hejsan!

Jag har en kentaur andromeda!

Superskön och man får verkligen en perfekt sits i den! :)

2011-02-20 @ 19:37:56
URL: http://theicelandichorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0